Zajímavosti a novinky pro děti i rodiče

Kočárky Joolz

Datum přidání: 19. 7. 2013

Kočárky Joolz

Produkty Joolz vás zaujmou hned na první pohled svým krásným designem. Právě vzhled ve spojení s funkčností dodává produktům na atraktivnosti, ale nesnižuje přitom jejich kvalitu a funkcionalitu. Firmu Joolz založil kreativní ředitel Emile Kuenen v roce 2005 v Amsterdamu. Myšlenka na založení společnosti ho napadla jednoho odpoledne při plavbě lodí s kamarády po amsterdamských kanálech. Chytil se šance a uspěl. Dnes firma působí ve 20 zemích po celém světě a hýří energií jako tehdy při odpolední plavbě. 

Celý svět Joolz se točí okolo dětí, rodičů a prostředí, ve kterém vyrůstají. Produkty jsou designovány podle ergonomie lidského těla, aby bylo jejich používá co možná nejpřívětivější jak pro děti, tak i pro rodiče. Tým expertů na ergonomii spolupracuje se zákazníky, aby bylo dosaženo maximálního pohodlí, komfortu a dítě tak spinkalo s vnitřním klidem a bez jakéhokoli stresu. Každým dnem pracují v Joolz na inovacích, kterými své produktu neustále vylepšují. I ty nejodvážnější myšlenky se snaží uvést do praxe, pokud se i o nepatrné procento jejich produkt posune zase blíže k dokonalosti.

O kvalitě produktů svědčí řada předních umístění v mezinárodních soutěžích. Například ocenění Mother & Baby za první místo v soutěži o Nejlepší cestovní systém 2011/2012, ve které vítěze vybíralo 600 maminek z 3000 produktů! Další úspěch slavila společnost Joolz druhým a třetím místem v prestižní soutěži Loved by Parents 2013. Více o oceněních a celé společnosti si můžete přečíst na oficiálních webových stránkách společnosti zde.

Svoje jméno se značkou spojila i trojnásobná česká maminka Tereza Maxová, která stála u zrodu nadace, která za 15 let pomohla již stovkám dětí.

Filosofií společnosti je oslavit ty nejkrásnější momenty v lidském životě. Propojit krásné a šťastné chvilky spolu s zkušenostmi, nápady a inovacemi. Tato myšlenka se nám v Proděti.cz moc líbí, protože i my se jistým způsobem snažíme o stejné – poskytnout našim zákazníkům nové produkty, které většinou na českém trhu ještě nejsou. Vše v jedinečných nabídkách, které vás potěší a děti si je zamilují.

Podobné články

Investice do kojící podprsenky se vyplatí

Kojící podprsenka by měla mít místo v každém prádelníku kojící ženy. Má spoustu pozitiv pro potřeby ženy. Dokáže ulevit zádům, dává oporu prsům, kojení s ní je pohodlnější … Celý článek

Hádky jako koření vztahu

Ještě na konci minulého tisíciletí byla italská manželství proslulá dvěma věcmi – délkou trvání a počtem hádek v domácnosti. A ačkoliv bývají hádky označovány jako koření vztahu, byl to spíše vliv katolické církve, který zapříčinil absenci rozvodů... Celý článek

MámyDoPráce

Píše MámyDoPráce

Jak dosáhnout tzv. work-life balance?

Dnešní doba je charakteristická svým rychlým tempem, velkým množstvím povinností a tlakem na výkon. Pro udržení fyzického i psychického zdraví a funkčních vztahů v rodině je nalezení rovnováhy mezi prací a volným časem téměř nutností. Celý článek

Komentáře