Medový wrapping a „zázračný“ cvik

Datum přidání: 20. 5. 2016

Medový wrapping a „zázračný“ cvik

Plavková sezona je skoro tady, kdo ještě nezačal, má opravdu nejvyšší čas. Po dětech a s věkem se křivky tvarují o něco hůře. Proč tedy naše úsilí nepodpořit :-) Čím? Zábalem… Mám měsíc cvičení za sebou a pár kilo dole. Posiluji a prokládám aerobním cvičením, před každým „tréninkem“ dostávám zábal na břicho. 

Nejdřív jsem se smála, ale něco na tom je. Určitě budete mít dobrý pocit z hebké kůže.

Existuje mnoho způsobů obalování se do potravinové fólie a každý z nich je užitečné svým vlastním způsobem. V tomto článku se dozvíte recept na domácí medový zábal, který je vhodný pro podporu hubnutí, detoxikaci a odstranění celulitidy.

Možná vám to zní legračně, ale zabalení těla do potravinové fólie, tzv. wrapping, je již léta známý a osvědčený kosmetický postup, jak účinně detoxikovat tělo a zhubnout v obalených partiích, kde dochází k tzv. skleníkovému efektu.

Jak si medový zábal udělat?

Postup na medový zábal: Smíchejte 2 polévkové lžíce tekutého medu v misce se žloutkem a několika kapkami esenciálního jojobového oleje (může být extra panenský olivový nebo jiný za studena lisovaný) z citrónu, grepu nebo pomeranče.

Mohlo by vás zajímat: 5 tipů jak se s dovolenou vejít do rodinného rozpočtu, Dvojčata, Koloběžka YedooOtcovská dovolená… co vy na to?, Pampelišková očista a sirup bez vaření, Proč je vývoj dětí do 3 let důležitý a jakých chyb se vyvarovat

Až se směs hezky propojí, aplikujte ji na problémové partie jako jsou paže, stehna, břicho a podobně a pevně omotejte fólií.

Teď už jen pravidelně cvičit (doporučení je minimálně 3x týdně), dopřávat si lehkou stravu a výsledky se brzy dostaví. Pokud trpíte srdečním onemocněním, kardiovaskulárním onemocněním, hypertenzí nebo rozšířenými žílami, není pro vás wrapping do potravinové fólie doporučován.

A jaký je ten „zázračný“ cvik?

Tento cvik, který vám pomůže narovnat záda po těžkém sedavém dni a zároveň při pravidelném cvičení budete mít štíhlejší pas :-)

1. Smotejte ručník do pevného válečku, dlouhého nejméně 40 a silného 7-10 centimetrů. Váleček omotejte pevnou nití, aby se nerozmotával.

2. Posaďte se na dostatečně pevnou podložku (postel není vhodná, je příliš měkká, lepší je pevná hladká pohovka, masážní stůl nebo prostě kobereček na podlaze). Svinutý váleček položte za sebe.

3. Pomalu se pokládejte na záda, váleček přitom přidržujte rukama napříč pod pasem, tak, aby byl přesně pod pupkem – to je velmi důležité.

4. Nohy dejte od sebe na šířku svých ramen a od kotníků dolů navzájem přibližte, aby se palce dotýkaly a mezi patami bylo 20-25 cm.

5. Napřímené natažené paže položte za hlavu. Obraťte je dlaněmi k podložce a přibližte k sobě tak, aby se malíčky dotýkaly. Je to dosti nepohodlná poloha. Pokud se vám nepodaří ruce napřímit úplně, nevadí, dejte je tak, jak vám to jde. Hlavní je, aby se dotýkaly malíčky na rukách a palce nohou.

6. V této poloze zůstaňte 5 minut. Pokud všechno uděláte správně, pocítíte sami, jak se vaše kostra vrací do svého přirozeného tvaru a jak se napřimuje. Břicho se bude postupně vtahovat a vnitřní orgány budou zaujímat optimální polohu. Vstávejte opatrně, protože při tomto cvičení se kosti a klouby nepatrně pohybují.

Samozřejmě, že zpočátku je velmi obtížné vydržet celých pět minut, začínejte tedy postupně. Nejprve prostě ležte  3 – 5 minut na smotaném válečku. Výsledků si okolí všimne už po měsíci jednoduchého cvičení!

Další užitečné cviky na bolavá záda nebo návod na Wrapping s jílem najdete na © Slunečný život

Podobné články

Píše Tereza Bečková

Rodičovský příspěvek 2019. Můžeme se těšit na zvýšení?

Výše rodičovského příspěvku se šest let v řadě nezměnila a čítala pouhých 220 tisíc korun. Mohou se rodiče od příštího roku těšit z jeho navýšení? A jak je tomu v případě narození dvojčat a vícerčat? Přinášíme vám rady, jak a kde si o rodičovský příspěvek Celý článek

Zuzana Bičíková

Píše Zuzana Bičíková

Fit po porodu. Cviky podporující redukci břišní diastázy

Dech a dechové cvičení, podporující redukci břišní diastázy, opětovnou funkčnost břišních svalů a správnou aktivaci pánevního dna. Dnes vám představíme 9 cviků, které vaše tělo dostanou opět do formy po porodu. Celý článek

Epilepsie u dětí se může projevit zcela nenápadně

Moc se o ní nemluví, přitom patří mezi nejčastější chronickou nemoc u dětí u nás. Řeč je o epilepsii. A pokud si myslíte, že mezi její projevy patří záchvaty, kdy dotyčný o sobě neví, jste na omylu. Ze začátku může totiž vypadat zcela nenápadně. Celý článek

Komentáře