Po porodu opět ve formě – cvičení pro maminky

Datum přidání: 20. 10. 2015
fitMAMI ®

Spolupracujeme s fitMAMI ®

Po porodu opět ve formě – cvičení pro maminky

Vytvořte si domácí kruhový trénink. Střídejte kardio cviky s posilováním jednotlivých částí těla. Spálíte tak účinněji více kalorií než při samotném posilování nebo aerobním cvičení. A navíc to zvládnete i při krátkém zdřímnutí vašeho miminka.

Jak často: 3–5x týdně provádějte každý pohyb zhruba minutu a střídejte posilování a kardio (běh, skok přes švihadlo, apod.).

Co budete potřebovat (volitelné): činky (2–5kg), BOSU, fitball

Posilujete: střed těla tzv. CORE, břicho, svaly spodní části zad, ramena, stehna, zadek Přejděte do základní pozice kliku, ale pokrčte ruce a lehněte si na lokty. Ty mějte položené přímo pod rameny. Narovnejte záda, zpevněte celé tělo, zejmé- na pak břicho a hýždě. Hlava je v prodloužení páteře. Nezvedejte ji, dívejte se do země. Dýchejte a neprohýbejte se. Vydržte minutu (na začátku to nejspíš nepůjde hladce, ale opakování z vás udělá mistra).

Tip fitMAMInky: Cvik prkno si můžete ještě ztížit. Zvedněte ze země a natáhněte pravou ruku a levou nohu. Po chvíli vyměňte. Procvičíte tak šikmé břišní svaly a hýždě. Můžete použít i jakoukoli balanční podložku – BOSU, fitball nebo TRX.

 

Posilujete: nohy, zadek, ramena a CORE Držte ruce na bocích (můžete v nich držet činku) a postavte se na BOSU na šířku ramen. Zpevněte tělo a dělejte pomalé dřepy. Chcete-li posilovat ramena a ruce, pak společně se dřepem zvedejte natažené ruce s činkou před sebe. Vraťte se do původní pozice a minutu opakujte.

Tip fitMAMInky: Při dřepu musí být kolena maximálně do pravého úhlu a nesmí při pohledu dolů překrývat palce u nohou.

Posilujete: nohy, zadek, CORE. Mírně se na BOSU rozkročte a pokrčené ruce dejte před sebe (můžete mít i ruce v bok). S nádechem vykročte z BOSU dolů, držte rovná záda, nepředklánějte se a pokrčte koleno zadní nohy. Následně se s výdechem vraťte zpátky a do výpadu vykročte druhou nohou.

Posilujete: CORE, břicho, záda Sedněte si na míč (můžete použít i BOSU), trup je vzpřímený, nohy jsou pokrčené. Popojděte si trochu dopředu, aby se na míč dostala pánev a spodní část trupu. Lehněte si a ruce dejte za hlavu. S výdechem přitahujte trup a s nádechem se vracejte zpět.

Podobné články

Poklady ukryté v mateřském mléce

Tou nejlepší věcí, kterou můžete svému miminku do života darovat, je kojení nejméně do ukončeného 6. měsíce věku. Mateřské mléko obsahuje všechny živiny a látky, které jsou nezbytné pro zdravý růst a vývoj. Celý článek

Píše Tereza Bečková

Ošetřování člena rodiny: Jaké jsou podmínky a novinky v roce 2019

Staráte se o nemocného člena rodiny a nebo o dítě mladší 10 let? Za jakých okolností máte nárok na placené volno a podporu při ošetřování člena rodiny? Jaká je výše podpory při ošetřování člena rodiny v roce 2019? Celý článek

Kamila Petrovská

Píše Kamila Petrovská

Jak jsem se stala macechou

Když jsem se před šesti lety zamilovala do mého budoucího partnera, měla jsem nejdříve obrovskou radost. Konečně TEN PRAVÝ. Když jsem o něco později zjistila, že má už dvě děti z předchozího vztahu, chtěla jsem od toho pryč. Bála jsem se toho, že to bude.... Celý článek

Komentáře