Zajímavosti a novinky pro děti i rodiče

Po porodu opět ve formě – cvičení pro maminky

Datum přidání: 20. 10. 2015
fitMAMI ®

Spolupracujeme s fitMAMI ®

Po porodu opět ve formě – cvičení pro maminky

Vytvořte si domácí kruhový trénink. Střídejte kardio cviky s posilováním jednotlivých částí těla. Spálíte tak účinněji více kalorií než při samotném posilování nebo aerobním cvičení. A navíc to zvládnete i při krátkém zdřímnutí vašeho miminka.

Jak často: 3–5x týdně provádějte každý pohyb zhruba minutu a střídejte posilování a kardio (běh, skok přes švihadlo, apod.).

Co budete potřebovat (volitelné): činky (2–5kg), BOSU, fitball

Posilujete: střed těla tzv. CORE, břicho, svaly spodní části zad, ramena, stehna, zadek Přejděte do základní pozice kliku, ale pokrčte ruce a lehněte si na lokty. Ty mějte položené přímo pod rameny. Narovnejte záda, zpevněte celé tělo, zejmé- na pak břicho a hýždě. Hlava je v prodloužení páteře. Nezvedejte ji, dívejte se do země. Dýchejte a neprohýbejte se. Vydržte minutu (na začátku to nejspíš nepůjde hladce, ale opakování z vás udělá mistra).

Tip fitMAMInky: Cvik prkno si můžete ještě ztížit. Zvedněte ze země a natáhněte pravou ruku a levou nohu. Po chvíli vyměňte. Procvičíte tak šikmé břišní svaly a hýždě. Můžete použít i jakoukoli balanční podložku – BOSU, fitball nebo TRX.

 

Posilujete: nohy, zadek, ramena a CORE Držte ruce na bocích (můžete v nich držet činku) a postavte se na BOSU na šířku ramen. Zpevněte tělo a dělejte pomalé dřepy. Chcete-li posilovat ramena a ruce, pak společně se dřepem zvedejte natažené ruce s činkou před sebe. Vraťte se do původní pozice a minutu opakujte.

Tip fitMAMInky: Při dřepu musí být kolena maximálně do pravého úhlu a nesmí při pohledu dolů překrývat palce u nohou.

Posilujete: nohy, zadek, CORE. Mírně se na BOSU rozkročte a pokrčené ruce dejte před sebe (můžete mít i ruce v bok). S nádechem vykročte z BOSU dolů, držte rovná záda, nepředklánějte se a pokrčte koleno zadní nohy. Následně se s výdechem vraťte zpátky a do výpadu vykročte druhou nohou.

Posilujete: CORE, břicho, záda Sedněte si na míč (můžete použít i BOSU), trup je vzpřímený, nohy jsou pokrčené. Popojděte si trochu dopředu, aby se na míč dostala pánev a spodní část trupu. Lehněte si a ruce dejte za hlavu. S výdechem přitahujte trup a s nádechem se vracejte zpět.

Podobné články

Eva: Po dětech netoužím, moje okolí mě nechápe. Já mám ale jasno

Každá žena chce dítě a ta, která říká, že po něm netouží, je divná. Tak přesně s takovými předsudky se setkává šestatřicetiletá Eva, když odpovídá na otázku, kdy konečně bude mít děti. Celý článek

Kolik hodin by měly spát děti a kolik spánku stačí dospělým?

Spánek a jeho kvalita ovlivňuje celý náš život. Díky němu může tělo odpočívat, dochází k regeneraci organismu, a navíc se během něj ukládají nové informace a vědomosti do mozku. Kolik hodin spánku je však tak akorát? Celý článek

Píše MUDr. Kateřina Veselá, Ph.D.

IVF. Co vás čeká na klinice pro léčbu neplodnosti?

Není to tak dlouho, co umělé oplodnění neboli IVF bylo považováno za veřejné tabu. Každý tušil, o co se jedná, ale nesetkal se s nikým, kdo by něco takového podstoupil. Dnes tuto zkratku, tato 3 písmena, vidíme všude kolem sebe... Celý článek

Komentáře