Po porodu opět ve formě – cvičení pro maminky

Datum přidání: 20. 10. 2015
fitMAMI® *

Spolupracujeme s fitMAMI® *

Po porodu opět ve formě – cvičení pro maminky

Vytvořte si domácí kruhový trénink. Střídejte kardio cviky s posilováním jednotlivých částí těla. Spálíte tak účinněji více kalorií než při samotném posilování nebo aerobním cvičení. A navíc to zvládnete i při krátkém zdřímnutí vašeho miminka.

Jak často: 3–5x týdně provádějte každý pohyb zhruba minutu a střídejte posilování a kardio (běh, skok přes švihadlo, apod.).

Co budete potřebovat (volitelné): činky (2–5kg), BOSU, fitball

Posilujete: střed těla tzv. CORE, břicho, svaly spodní části zad, ramena, stehna, zadek Přejděte do základní pozice kliku, ale pokrčte ruce a lehněte si na lokty. Ty mějte položené přímo pod rameny. Narovnejte záda, zpevněte celé tělo, zejmé- na pak břicho a hýždě. Hlava je v prodloužení páteře. Nezvedejte ji, dívejte se do země. Dýchejte a neprohýbejte se. Vydržte minutu (na začátku to nejspíš nepůjde hladce, ale opakování z vás udělá mistra).

Tip fitMAMInky: Cvik prkno si můžete ještě ztížit. Zvedněte ze země a natáhněte pravou ruku a levou nohu. Po chvíli vyměňte. Procvičíte tak šikmé břišní svaly a hýždě. Můžete použít i jakoukoli balanční podložku – BOSU, fitball nebo TRX.

 

Posilujete: nohy, zadek, ramena a CORE Držte ruce na bocích (můžete v nich držet činku) a postavte se na BOSU na šířku ramen. Zpevněte tělo a dělejte pomalé dřepy. Chcete-li posilovat ramena a ruce, pak společně se dřepem zvedejte natažené ruce s činkou před sebe. Vraťte se do původní pozice a minutu opakujte.

Tip fitMAMInky: Při dřepu musí být kolena maximálně do pravého úhlu a nesmí při pohledu dolů překrývat palce u nohou.

Posilujete: nohy, zadek, CORE. Mírně se na BOSU rozkročte a pokrčené ruce dejte před sebe (můžete mít i ruce v bok). S nádechem vykročte z BOSU dolů, držte rovná záda, nepředklánějte se a pokrčte koleno zadní nohy. Následně se s výdechem vraťte zpátky a do výpadu vykročte druhou nohou.

Posilujete: CORE, břicho, záda Sedněte si na míč (můžete použít i BOSU), trup je vzpřímený, nohy jsou pokrčené. Popojděte si trochu dopředu, aby se na míč dostala pánev a spodní část trupu. Lehněte si a ruce dejte za hlavu. S výdechem přitahujte trup a s nádechem se vracejte zpět.

Podobné články

Otec 3000

Píše Otec 3000

Otcovské chvíle: Zrození mamánka, povinná četba a všichni muži světa

VAROVÁNÍ: Podařilo se vám přesvědčit svou ženu, že jste přečetli všechny ty knihy pro otce, které jste před porodem dostali? Dávejte si pozor na to, o čem vtipkujete! Ukázat neznalost zásadního vývojového stádia dítěte může vyústit v ústní přezkoušení. Celý článek

Jarní nezbytnosti pro veselé výletníky

Jaro a teplé počasí vnímáme plnými doušky. Zimní věci jsou nejspíše hodně vzadu v šatníku a my si můžeme užívat. Být venku je fajn, jezdit na výlety ještě lepší. Ale máte vše pro děti nachystané? Pohodlné oblečení, padnoucí botky…. Inspirace není nikdy dost. Celý článek

MUDr. Kateřina Veselá, Ph.D.

Píše MUDr. Kateřina Veselá, Ph.D.

Jak probíhá celý proces hormonální stimulace a odběru vajíček?

Uvolněné zralé vajíčko sestupuje pomocí pohybů řasinek vejcovodem k děloze, na své cestě se setkává se spermií, dochází k jejich vzájemnému splynutí a oplodnění vajíčka. Co ale dělat, pokud k uvolnění vajíčka (ovulaci) nedochází? Celý článek

Komentáře