Po porodu opět ve formě – cvičení pro maminky

Datum přidání: 20. 10. 2015
fitMAMI ®

Spolupracujeme s fitMAMI ®

Po porodu opět ve formě – cvičení pro maminky

Vytvořte si domácí kruhový trénink. Střídejte kardio cviky s posilováním jednotlivých částí těla. Spálíte tak účinněji více kalorií než při samotném posilování nebo aerobním cvičení. A navíc to zvládnete i při krátkém zdřímnutí vašeho miminka.

Jak často: 3–5x týdně provádějte každý pohyb zhruba minutu a střídejte posilování a kardio (běh, skok přes švihadlo, apod.).

Co budete potřebovat (volitelné): činky (2–5kg), BOSU, fitball

Posilujete: střed těla tzv. CORE, břicho, svaly spodní části zad, ramena, stehna, zadek Přejděte do základní pozice kliku, ale pokrčte ruce a lehněte si na lokty. Ty mějte položené přímo pod rameny. Narovnejte záda, zpevněte celé tělo, zejmé- na pak břicho a hýždě. Hlava je v prodloužení páteře. Nezvedejte ji, dívejte se do země. Dýchejte a neprohýbejte se. Vydržte minutu (na začátku to nejspíš nepůjde hladce, ale opakování z vás udělá mistra).

Tip fitMAMInky: Cvik prkno si můžete ještě ztížit. Zvedněte ze země a natáhněte pravou ruku a levou nohu. Po chvíli vyměňte. Procvičíte tak šikmé břišní svaly a hýždě. Můžete použít i jakoukoli balanční podložku – BOSU, fitball nebo TRX.

 

Posilujete: nohy, zadek, ramena a CORE Držte ruce na bocích (můžete v nich držet činku) a postavte se na BOSU na šířku ramen. Zpevněte tělo a dělejte pomalé dřepy. Chcete-li posilovat ramena a ruce, pak společně se dřepem zvedejte natažené ruce s činkou před sebe. Vraťte se do původní pozice a minutu opakujte.

Tip fitMAMInky: Při dřepu musí být kolena maximálně do pravého úhlu a nesmí při pohledu dolů překrývat palce u nohou.

Posilujete: nohy, zadek, CORE. Mírně se na BOSU rozkročte a pokrčené ruce dejte před sebe (můžete mít i ruce v bok). S nádechem vykročte z BOSU dolů, držte rovná záda, nepředklánějte se a pokrčte koleno zadní nohy. Následně se s výdechem vraťte zpátky a do výpadu vykročte druhou nohou.

Posilujete: CORE, břicho, záda Sedněte si na míč (můžete použít i BOSU), trup je vzpřímený, nohy jsou pokrčené. Popojděte si trochu dopředu, aby se na míč dostala pánev a spodní část trupu. Lehněte si a ruce dejte za hlavu. S výdechem přitahujte trup a s nádechem se vracejte zpět.

Podobné články

„Největší oporou po smrti dcery mi byl rok a půl starý syn,“ říká maminka, která po porodu přišla o miminko

Představte si, že čekáte druhé miminko, těhotenství probíhá bez problémů, ale tři týdny před termínem porodu vám na kontrole řeknou, že miminku nebije srdíčko. Noční můra. Bohužel přesně tohle se stalo mamince Lence, která svým příběhem otevírá téma, o kterém Celý článek

Maminka má pipinku a tatínek pindíka aneb nahota v rodině u malých dětí

Chodíte před svými dětmi předškolního věku doma nazí nebo naopak si nedokáže představit, že by vás vaše dítě vidělo v rouše Evině a Adamově? A jak s malými dětmi mluvit o rozdílech mezi pohlavím? A je to vůbec potřeba? Celý článek

Vitamin D je důležitý nejen pro nejmenší děti

Naše tělo potřebuje pro svůj zdárný vývoj a následně „chod“ mnoho vitaminů. K velmi důležitým patří vitamin D. Podstatný je zejména pro nejmenší děti a batolata. Celý článek

Komentáře