V kondici i s dětmi?

Datum přidání: 21. 7. 2015
fitMAMI® *

Spolupracujeme s fitMAMI® *

V kondici i s dětmi?

Ani jako maminka nemusíte zanevřít na štíhlou postavu a dobrou kondici. A výmluvy nejsou na místě :-) Můžete cvičit i se svými dětmi.

Máme pro vás komplexní recept, díky kterému zhubnete, cvičení si oblíbíte a navíc budete mít své děti stále u sebe.

Je čas začít

Při kompletním tréninku procvičíte a posilníte celé tělo a užijete si spoustu zábavy. Cvičení je vhodné jak pro maminky po porodu, tak i pro ty se staršími dětmi. A nakonec zacvičit s kočárkem si mohou také tatínkové, není to totiž žádná brnkačka.

Vše v jednom

Hodina je koncipovaná jako intervalový outdoorovýtrénink – aerobní aktivita (zvláště běh) je kombinovaná s posilováním a formováním těla na místě s dětmi i pomůckami. Jednou z těch hlavních je kočárek. A to všechno na čerstvém vzduchu v nádherném prostředí lesů, parků nebo lesoparků. Na starosti vás mají teoreticky i prakticky proškolené cvičitelky fitMAMI®, které svou prací žijí.

Plus i pro děti

Miminko je od raného věku zvyklé hýbat se, pobývat na čerstvém vzduchu a učí se i sociálnímu kontaktu. S dospělými, ale i s dětmi.

fitMAMI® desatero pro maminky s dětmi:

  1. Cvičení by měla být zábava, a to jak pro vás, tak i pro vaše děťátko. Už dávno neplatí, že pokud chcete cvičit, musíte řešit i hlídání.
  2. Ve dvou (a více) se to lépe táhne. Spojte se proto při cvičení s dalšími maminkami. Vy můžete společně cvičit, motivovat se a podporovat a vaše děti si budou spokojeně hrát.
  3. Pokud se sportem začínáte – cvičte buď s trenérem nebo cvičitelkou. Správně vás povedou a budou vás motivovat.
  4. Vytvořte si plán cvičení a odměňujte se za jeho dodržování.
  5. Ruku v ruce na cestě za krásným tělem společně se cvičením stojí také správná strava. Nejen na léto ji odlehčete a zařaďte více zeleniny a ovoce.
  6. Cvičení přizpůsobte své kondici a nepřehánějte. Většina maminek se hned ze začátku snaží, co nejrychleji zbavit poporodních kil. A to může snadno vést z vyhoření. Raději postupujte po malých krůčcích.
  7. Nezapomínejte na relax a odpočinek.
  8. Jednou za měsíc vyzkoušejte novou sportovní aktivitu. Třeba najdete tu, která vás chytne na celý život.
  9. Motivujte se – zapojte se do sportovních výzev nebo si svou vlastní výzvu vytvořte sama. Dáte za měsíc 50 naběhaných kilometrů? Ujedete za víkend 70 km na kole? Budete cvičit každý večer posilovací cviky na břicho a postupně navyšovat zátěž? Je to jen na vás …
  10. A zapomeňte na výmluvu, že s miminkem máte pohybu dost – jde o pohyb jednostranný a nevyvážený. Pokud chcete opravdu zhubnout a být v kondici, chce to cílený komplexní trénink se správným vedením – třeba právě fitMAMI®.

Mohlo by vás zajímat:

Zklidní, hojí, voní…levandule

Mateřská vs. rodičovská a jak se mají ženy na mateřské venku?

Podobné články

Petra Holečková

Píše Petra Holečková

Péče o pleť v jarních měsících. Odlehčete pleti a nezapomínejte na ochranu

Po zimě je pleť zranitelná, organismus se musí aklimatizovat na větší dávku slunečního záření. První jarní slunce může snadno kůži poškodit či spálit. U dětí hrozí daleko větší riziko spálení pokožky. V zimě pleť většinou chráníme krémy a na jaře polevíme. Celý článek

Dnes se slaví Den matek. Jaké jsou vůbec dnešní mámy?

Na druhou květnovou neděli připadá oslava Dne matek. Je to milý svátek, děti nosí ze školky a ze školy přáníčka a děkují svým maminkám za to, jak se o ně krásně starají. Jenže jaké jsou dnešní maminky? Jaký je prototyp "ideální" mámy? Celý článek

MUDr. Kateřina Veselá, Ph.D.

Píše MUDr. Kateřina Veselá, Ph.D.

ICSI a PICSI. Nejúspěšnější embryologické metody při léčbě neplodnosti

Umělé oplodnění neboli IVF představuje soubor postupů a metod, při kterých dochází k manipulaci s pohlavními buňkami, tedy s vajíčky a spermiemi mimo organismus ženy. Při klasickém nebo jinak konvenčním oplodnění se umístilo vajíčko a spermie do „zkumavky“ Celý článek

Komentáře