Zajímavosti a novinky pro děti i rodiče

V kondici i s dětmi?

Datum přidání: 21. 7. 2015
fitMAMI ®

Spolupracujeme s fitMAMI ®

V kondici i s dětmi?

Ani jako maminka nemusíte zanevřít na štíhlou postavu a dobrou kondici. A výmluvy nejsou na místě :-) Můžete cvičit i se svými dětmi.

Máme pro vás komplexní recept, díky kterému zhubnete, cvičení si oblíbíte a navíc budete mít své děti stále u sebe.

Je čas začít

Při kompletním tréninku procvičíte a posilníte celé tělo a užijete si spoustu zábavy. Cvičení je vhodné jak pro maminky po porodu, tak i pro ty se staršími dětmi. A nakonec zacvičit s kočárkem si mohou také tatínkové, není to totiž žádná brnkačka.

Vše v jednom

Hodina je koncipovaná jako intervalový outdoorovýtrénink – aerobní aktivita (zvláště běh) je kombinovaná s posilováním a formováním těla na místě s dětmi i pomůckami. Jednou z těch hlavních je kočárek. A to všechno na čerstvém vzduchu v nádherném prostředí lesů, parků nebo lesoparků. Na starosti vás mají teoreticky i prakticky proškolené cvičitelky fitMAMI®, které svou prací žijí.

Plus i pro děti

Miminko je od raného věku zvyklé hýbat se, pobývat na čerstvém vzduchu a učí se i sociálnímu kontaktu. S dospělými, ale i s dětmi.

fitMAMI® desatero pro maminky s dětmi:

  1. Cvičení by měla být zábava, a to jak pro vás, tak i pro vaše děťátko. Už dávno neplatí, že pokud chcete cvičit, musíte řešit i hlídání.
  2. Ve dvou (a více) se to lépe táhne. Spojte se proto při cvičení s dalšími maminkami. Vy můžete společně cvičit, motivovat se a podporovat a vaše děti si budou spokojeně hrát.
  3. Pokud se sportem začínáte – cvičte buď s trenérem nebo cvičitelkou. Správně vás povedou a budou vás motivovat.
  4. Vytvořte si plán cvičení a odměňujte se za jeho dodržování.
  5. Ruku v ruce na cestě za krásným tělem společně se cvičením stojí také správná strava. Nejen na léto ji odlehčete a zařaďte více zeleniny a ovoce.
  6. Cvičení přizpůsobte své kondici a nepřehánějte. Většina maminek se hned ze začátku snaží, co nejrychleji zbavit poporodních kil. A to může snadno vést z vyhoření. Raději postupujte po malých krůčcích.
  7. Nezapomínejte na relax a odpočinek.
  8. Jednou za měsíc vyzkoušejte novou sportovní aktivitu. Třeba najdete tu, která vás chytne na celý život.
  9. Motivujte se – zapojte se do sportovních výzev nebo si svou vlastní výzvu vytvořte sama. Dáte za měsíc 50 naběhaných kilometrů? Ujedete za víkend 70 km na kole? Budete cvičit každý večer posilovací cviky na břicho a postupně navyšovat zátěž? Je to jen na vás …
  10. A zapomeňte na výmluvu, že s miminkem máte pohybu dost – jde o pohyb jednostranný a nevyvážený. Pokud chcete opravdu zhubnout a být v kondici, chce to cílený komplexní trénink se správným vedením – třeba právě fitMAMI®.

Mohlo by vás zajímat:

Zklidní, hojí, voní…levandule

Mateřská vs. rodičovská a jak se mají ženy na mateřské venku?

Podobné články

Těhotenské obavy: Sauna, barvení vlasů, stres v těhotenství… Co s nimi?

Pokud čekáte své první miminko, určitě vás napadá spousta otázek, která s těhotenstvím souvisí. Na tom není nic neobvyklého, obavy jsou na místě. Pojďme se tedy společně podívat na ty nejčastější, abyste mohla být klidnější. Celý článek

Eva: Po dětech netoužím, moje okolí mě nechápe. Já mám ale jasno

Každá žena chce dítě a ta, která říká, že po něm netouží, je divná. Tak přesně s takovými předsudky se setkává šestatřicetiletá Eva, když odpovídá na otázku, kdy konečně bude mít děti. Celý článek

Kolik hodin by měly spát děti a kolik spánku stačí dospělým?

Spánek a jeho kvalita ovlivňuje celý náš život. Díky němu může tělo odpočívat, dochází k regeneraci organismu, a navíc se během něj ukládají nové informace a vědomosti do mozku. Kolik hodin spánku je však tak akorát? Celý článek

Komentáře