Vypadávání vlasů

Dotaz od: Petra
Datum přidání: 16. 5. 2016

Dobrý večer,paní Hutlová,

Mám 4 měsíčního chlapečka, kterého plně kojím a začaly mně strašně vypadávat vlasy.Vím, že je to v tomto období normální.Chtěla jsem se zeptat, zda mohu něčím toto vypadávání zmírnit.Mohu třeba užívat Biosil,v přívalovém letáků o nevhodnosti úžívání během těhotenství nebo při kojení není žádná zmínka.

Moc děkuji a přeji krásný večer

Odpověď odborníka

Hana Hutlová

Hana Hutlová

Dobrý večer, přípravek Biosil můžete používat, mám s ním dobré zkušenosti, ale neužívejte žádné jiné přípravky, které jsou doporučovány v době kojení.
Přeji hezký večer!

Přidat odpověď

Mohlo by vám pomoci

Potřebujete pomoci?

Přidat dotaz
Redakce Proděti.cz

Na vaše dotazy odpovídá Redakce Proděti.cz

Jsme maminky a hledáme zajímavá témata o těhotenství, dětech, výchově i vztazích. Spolupracujeme s odborníky a s maminkami, které testují a představují produkty z našeho eshopu. ZAJÍMÁ VÁS NĚCO, PTEJTE SE...

Vymýšlíme tvoření, zábavu, tipy na výlety a těší nás, když vám můžeme představit nové značky i super akce.

Bc. Hana Šalandová

Na vaše dotazy odpovídá Bc. Hana Šalandová

Jsem registrovaná zdravotní sestra s více než dvacetiletou praxí v oboru medicíny na pozici zdravotní a dětské sestry.
Jsem certifikovaná laktační poradkyně.
Jsem odbornou poradkyní švýcarské společnosti Just.
Jsem matkou 3 dětí.

www.ponarozeni.cz